عاشقان ولایت

عاشقان ولایت
همزمان با اولین روز از ماه رجب و سالروز میلاد حضرت امام محمد باقر(ع)  و همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، امروز مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد. فرمانده كل قوا در ابتدای ورود به دانشگاه امام حسین(ع)، با حضور در مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند. حضرت آيت‌الله خامنه‌ای در سخنانی در اين مراسم، عزت و اقتدار روزافزون ملت ايران را نتيجه پايداری و ايستادگی در مسير بيعت الهی دانستند و تأكيد كردند: ملت پيشگام ايران در دهه پيشرفت و عدالت حركت پرشتاب خود را به سوی پيشرفت های بيشتر و تحقق عدالت ادامه می دهد و جبهه ظلم و استكبار و زورگويی برخلاف هياهوی ظاهری، رو به ضعف و اضمحلال است. ايشان با تأكيد بر اينكه ملت ايران به آينده اميدوار است و افق آينده به او لبخند می زند، افزودند: جوانان سرافراز كه كشور متعلق به آنان است بايد مسير پيشگامی ملت ايران را روزافزون ادامه دهد تا تعالی امت اسلامی تحقق يابد.
رهبر انقلاب اسلامی مسير حركت به سمت قله های سعادت را به بركت مجاهدت نسل گذشته هموار خواندند و خاطرنشان كردند: البته هموار بودن مسير به معنای نبود سختی و زحمت نيست بلكه ادامه مسير همچنان نيازمند پايداری و استقامت است.
فرمانده كل قوا همچنين با تجليل از پايداری نيروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسيج در بيعت الهی تأكيد كردند: نيروهای مسلح در دوران دفاع مقدس تجربه های ماندگاری از خود بر جای گذاشتند كه بايد همواره از آنها استفاده شود و چراغ راه آينده باشد. در این مراسم سردار سرلشگر جعفری فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارائه گزارشی از آمادگی های نیروهای چهارگانه سپاه و سازمان بسیج و ارتقاء سطح توانمندیهای آنها در چارچوب دكترین دفاعی نظام اسلامی، به برنامه های آموزشی سپاه در قالب نظام جامع تربیت و آموزش اشاره كرد.
دریادار پاسدار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) نیز گزارشی از برنامه های علمی، آموزشی و رزمی این دانشگاه ارائه كرد.
در اين مراسم همچنين جمعی از فرماندهان، اساتيد، دانشجويان، ايثارگران و خانواده های شهدای سپاه هدايای خود را از دست رهبر معظم انقلاب اسلامی دريافت كردند و نمايندگان دانش آموختگان و دانشجويان دانشگاه امام حسين (ع) مفتخر به دريافت درجه و سردوشی شدند. در پايان اين مراسم يگانهای حاضر در ميدان از مقابل فرمانده كل قوا رژه رفتند.

نظرات شما عزیزان:

جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
ساعت17:49---3 خرداد 1391
ما بايد بتوانيم از كارِ كارگر ايرانى حمايت كنيم؛ از سرمايه‌ى سرمايه‌دار ايرانى حمايت كنيم؛ و اين فقط با تقويت توليد ملى امكان‌پذير خواهد شد .

سهم دولت در اين كار، پشتيبانى از توليدات داخلىِ صنعتى و كشاورزى است
سهم سرمايه‌داران و كارگران، تقويت چرخه‌ى توليد و اتقان در كار توليد است.

و سهم مردم ، كه به نظر من از همه‌ى اينها مهمتر است - مصرف توليدات داخلى است (مقام معظم رهبري )

از اين رو، از تمامي فعالان فضاي سايبر و فضاي مجازي دعوت ميکنيم تا در راستاي رونق توليد داخلي و حمايت از کار و سرمايه ايراني، با قرار دادن لوگوي جنبش اينترنتي«توليد ملى، حمايت از كار و سرمايه‌ى ايرانى» در سايت يا وبلاگ خود و همچنين ، بازنشر مطالب مربوط به توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و....

ما را در اين امري خطير ياري بفرمائيد

در ضمن لطفا پس از قرار دادن لوگو جنبش ، آدرس سايت يا وبلاگ خود را در بخش نظرات دريافت کد لوگو ها يا در ديگر بخش هاي نظرات سايت اعلام بفرمائيد شايان ذکر است پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي که در اين زمينه فعاليت کنند درسايت جنبش اينترنتي " رهروان ولايت" معرفي و لينك خواهد شد.

.. www.jonbeshnet.ir.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, ] [ 17:30 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 78781
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1